хочу допомогти
logo
хочу допомогти
logo
icon
icon Назад
Підтримай Фундацію
icon
Пакуємо та доставляємо набори з продуктами харчування для тих, кому вони зараз життєво необхідні. Співпрацюємо з гуманітарними штабами, адміністраціями, волонтерськими організаціями.

Напрямок: Продуктові набори


Обери суму допомоги
icon разово
чи
icon щомісяця
25 грн 100 грн 500 грн 1000 грн
icon
Пакуємо та доставляємо набори з продуктами харчування для тих, кому вони зараз життєво необхідні. Співпрацюємо з гуманітарними штабами, адміністраціями, волонтерськими організаціями.
зробити внесок

Поширюємо знання

Ми взяли на себе просвітню місію — допомогти медичній спільноті змінити підхід у ментальності та практиці лікування: щоб у центрі уваги був пацієнт разом зі своєю родиною. Аби поділитися з медпрацівниками практичними навичками організації в лікарні дружнього до сім’ї простору, ми запустили серію відеокурсів за участі міжнародних та вітчизняних фахівців

Відеоуроки

Стрес і професія Лікар
Профілактика емоційного вигорання
Наслідки вигорання
Реакція пацієнта на діагноз. Стадії прийняття хвороби
Як повідомити дитині про важкий діагноз?
Як повідомити близьким дитини про її хворобу?
4-та конференція з сімейно орієнтованої медицини
Як повідомити дорослому пацієнту про важкий діагноз
Поняття конфлікту та його основні структурні елементи. Стилі поведінки у конфлікті.
Трикутник роботи з інтересами сторін конфліктів. Гарвардська модель переговорів.
Причини конфліктів та етапи їх ескалації
Робота з емоціями власними та іншої сторони
Техніки активного слухання
"Я" замість "Ти": як це працює у конфліктах?
Медіація, як особлива технологія вирішення конфліктів
Робота зі скаргами
Відеокурс "Сервіси в лікарнях". І. Поліпшення якості послуг
Відеокурс «СЕРВІСИ В ЛІКАРНЯХ». ІІ. Орієнтація в потребах пацієнта
Відеокурс «СЕРВІСИ В ЛІКАРНЯХ»ІІІ. Конфліктна поведінка пацієнта
Відеокурс «Сервіси в лікарнях». ІV. Виявлення негативних переконань
Ведення соціальних мереж лікувального закладу
Ефективні комунікації
Відпрацювання навичок побудови довірчих відносин
Самопрезентація медичного працівника
Комунікація зі ЗМІ
НСЗУ: результати та плани щодо розвитку сімейноорієнтованості в Україні
Для чого потрібні зміни в дитячих лікарнях?
Досвід сімейноорієнтованості у Польщі
Підтримка USAID у впровадженні сімейно орієнтованого підходу у сфері охорони здоров'я в Україні
Сімейно орієнтована медицина в контексті медреформи та пандемії
Як зробити фандрайзинг у лікарнях стратегічним
Як залучати кошти партнерів і благодійників у дитячі лікарні
Важливість співпраці лікарів і медсестер для розвитку сімейно орієнтованого підходу
Шлях пацієнта: стратегії зміни підходів для лікарень на прикладі доопераційної підготовки
Досвід запровадження сімейно орієнтованого підходу в медичному догляді
Цифрові технології на службі сімейно орієнтованої медицини
Нова роль лідера в умовах невизначеності
Передопераційна підготовка дитини в сімейно орієнтованій медицині
Сімейна орієнтована медицина як частина медичної реформи
partner partner

Вже навчили медиків

25 000

разів

Слова подяки

img
img
img
Наталя, мама Ярослави,

«Коли стикаєшся з таким випробуванням, дуже важливо дозволяти собі хоча б раз на тиждень відволіктися, інакше в тебе просто не буде сил боротися. Кожного дня я засинаю о пів на першу ночі — після зціджування і готування їжі на завтра. Якби не Сімейна Кімната, нам би довелося весь день тулитися у коридорах».

Детальніше icon
img
Яна, мама Єви

«У Сімейній Кімнаті дитина відчуває, що все нормально, що батьки разом із нею. Це справжнє диво. Ми проводимо там час кожного дня, коли знаходимось у лікарні. Особливо тато — в палаті ж переважно жінки, для них присутність чоловіка дискомфортна. А в Кімнаті вони з донечкою можуть бути разом скільки завгодно».

Детальніше icon
img
Сергій, тато Аліни,

«Мою дружину Марину з донькою, якій було лише 5 днів, розмістили у відділенні анестезіології та інтенсивної терапії новонароджених. Я розгубився, хотілося бути поруч із ними. Коли вперше зайшов до Сімейної Кімнати, був шокований тим, що у звичайній лікарні є таке комфортне, домашнє місце. Проводив тут увесь час до виписки».

Детальніше icon

Зв’яжися з нами

Якщо в тебе виникли питання, ми залюбки дамо на них відповіді